Veelgestelde vragen
Zit er een drankje bij de voorstelling inbegrepen?
Staat het koffiekopje symbool op je kaartje, dan betekend dit dat er een drankje is inbegrepen bij de voorstelling. Dit drankje staat voor je klaar in de pauze van de voorstelling. Zit er geen pauze in de voorstelling dan zal het na de voorstelling voor je klaar staan. Dranken die zijn inbegrepen hierbij zijn: koffie, thee, fris, sapjes, wijn en pils.
Hoe maak ik een account?
Een account kun je aanmaken door op de login knop, die rechts bovenin beeld staat te klikken. Hier kun je inloggen, een account aanmaken of je inloggegevens opvragen.
Hoe reserveer ik een kaartje?
Log in, zet de voorstelling(en) in het winkelmandje en ga naar het winkelmandje. Vervolgens klik je op reserveren en indien gewenst, maak je een stoelkeuze, hier kun je ook het aantal plaatsen aangeven.
Je kunt natuurlijk ook telefonisch reserveren of een mail sturen naar de receptie.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Je zet de kaarten in je winkelmandje. Bij het afrekenen vul je eerst de actiecode in (bovenaan de afrekenpagina). Daarna verschijnt in het prijzenblok de prijs € 0,00. Je kaartjes kun je afhalen bij het Posthuis Theater van dinsdag t/m vrijdag tussen 14:00 - 17:00.
Lukt het bestellen niet, dan mag je ook telefonisch reserveren op bovenstaande tijden, via 0513-61 94 94. We wensen jou en je gezin alvast een fijne voorstelling.
Wat als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik op de loginknop, die zich rechts bovenin bevindt (het poppetje) en vul bij wachtwoord vergeten het mailadres in waar het account aan gekoppeld is. Per mail krijg je een link waarmee je het wachtwoord kunt wijzigen. Komt deze mail niet binnen, dan zit hij waarschijnlijk in de spambox (ongewenst). Als de link niet werkt (tijd verlopen), dan heb je mogelijk te lang gewacht met klikken op de link. Je moet dan opnieuw het mailadres invullen bij wachtwoord vergeten.
Is het nodig om de e-tickets te printen?
Als je een smartphone hebt, dan is het niet nodig om je e-tickets te printen. De e-tickets kunnen vanaf de telefoon gecontroleerd worden. Verder staan de e-tickets ook opgeslagen in je eigen account onder Mijn Agenda.
Je kunt de e-tickets te allen tijde bekijken, opslaan en eventueel uitprinten. Eventuele wijzigingen in het programma of stoelkeuze worden gelijk doorgevoerd naar je e-tickets.
Zijn er verschillende prijzen per rang of is alles één prijs?
De prijzen van alle stoelen zijn hetzelfde per voorstelling.
Ik heb een tegoed, hoe lang kan ik dit gebruiken?
Het tegoed is 3 jaar geldig, je kunt dit tegoed terugvinden op je account. Dit tegoed kun je inleveren aan het einde van je bestelproces. Heb je niet genoeg tegoed dan kun je het resterende bedrag met iDeal afrekenen.
Ik heb een Podiumcadeaukaart, kan ik die gebruiken?
Ja, je kunt deze inleveren aan het einde van het bestelproces. Je kunt deze ook aan de receptie gebruiken. De podiumcadeaukaarten zijn ook bij onze receptie te koop.
Kan ik gebruik maken van het toilet?
Ja, de toiletten zijn geopend voor onze theater bezoekers.
Zijn er rolstoelplekken?
Wil je een rolstoelplek reserveren neem dan contact op met de receptie via 0513 61 94 94. Onze zaal beschikt over twee rolstoelplekken.